WebAgenda

Wij zijn gestart met de WebAgenda waarbij u zelf een afspraak kunt maken voor het spreekuur via onze website. Wij hopen daarmee de telefonische bereikbaarheid van de praktijk te verbeteren. Dit spreekuur is bedoeld voor eenvoudige, korte vragen of klachten, die in 10 minuten besproken en bekeken kunnen worden. Per consult kunt u één vraag of klacht bespreken. Wij verzoeken u hiermee rekening te houden. Als blijkt dat een klacht meer tijd nodig heeft, wordt u gevraagd een nieuwe afspraak voor het gewone spreekuur te maken. Het spreekuur wordt wisselend door één van huisartsen, of de huisarts in opleiding of P.A. Nicole Vermeulen gedaan.

Als onderstaande informatie bekend is kunt direct door naar de agenda door op <nieuwe link volgt spoedig> te klikken.

Deze klachten zijn geschikt voor de WebAgenda. U kunt terecht met kleine/korte klachten, zoals:

• Oorpijn
  • Kort bestaande hoestklachten
  • Verkoudheid
  • Huiduitslag (krentenbaard, voetschimmel, eczeem)
  • Oogontsteking
  • Simpele verwijsbrieven voor bijv. fysiotherapie, logopedie, oogarts na onderzoek door opticien.

Welke klachten niet? U kunt niet terecht op het korte-consulten-spreekuur:

• Als u hevige pijn op de borst heeft, erg benauwd bent, plotselinge zeer heftige hoofdpijn of bij uitval van spieren en/of spraak. Bel direct de praktijk op de spoedlijn 013-5333923 of ambulance 112!
  • Als de klachten al langdurig bestaan
  • Bij psychische klachten
  • Buikpijn
  • Duizeligheid
  • Moeheid
  • Als u meerdere klachten heeft
  • Afspraken bij de assistente zoals oren uitspuiten en wratten aanstippen.

Bel bij twijfel altijd de assistente voor advies!

Heeft u nog vragen over het korte-consulten-spreekuur? Neem contact op met de assistente, telefonisch via 013-5333923 of aan de balie.

U kunt de WebAgenda bereiken door direct hiernaast te klikken: WebAgenda